arnicatobacco

تعمیر پکیج

0 گؤروش
یازار:‌

درباره بهترین مارک کولر گازی میتوان به موارد بسیاری اشاره کرد.بهترین ها دارای خصوصیات منحصر به فرد یا دست کم چشم گیری هستند .تهویه مطبوع برای آسایش و راحتی انسان است و تاثیر بسزایی روی عواطف و روان انسان باقی می گذارد. هنگامی‌که در روزهای گرم تابستان از دست گرمای زیاد به منزل پناه می‌بریم، هیچ‌چیز بیشتر از یک کولر گازی و هوای خنک نمی‌تواند خستگی را از تن درآورد. ادامه‌ی این مسیر مسلما به رفتن به پشت بام و تعمیر کولر گازی ختم نمی‌شود؛ بلکه می‌خواهیم برای خرید یک کولر گازیِ نو راهنمایی‌تان کنیم. راهنمایی که برای ادامه‌ی این مسیر در اختیارتان قرار دهیم باعث می‌شود در هنگام خرید کولر گازی، تقریبا همه‌چیز را بدانید و خرید موفق‌ و دلچسب‌تری داشته باشید. برویم و ببینیم برای در اختیار داشتن یک عصای جادوگری که می‌تواند هوای گرم تابستان را به هوای یخ زمستانی تبدیل می‌کند .

عوامل مهمی که در تهویه مطلوب باید در نظر گرفته شود:

·         کنترل درجه حرارت : دمای مناسب در تهویه مطلوب بین 21 تا 25 درجه می باشد.

·         کنترل رطوبت : رطوبت مناسب در تهویه 40 تا 70 درصدی می باشد که انسان در این محیط احساس آرامش می کند.

·         تصفیه هوا می باشد.

تعمیر پکیج

انواع سیستم های تهویه مطلوب می توان:

·         به سیستم های جذبی مانند چیلرهای جذبی

·         سیستم های پنجره ای مانند کولر آبی

·         سیستم های تبخیری تراکمی مانند کولر گازی پنجره ای و اسپیلت اشاره کرد.

بهتر است قبل از آنکه شما به سراغ انتخاب برند کولر گازی بروید ابتدا انتخاب کنیم که چه کولر گازی برای ما شما مفید است تا در صرف وقت و هزینه صرفه جویی شود. برای انتخاب کولرهای گازی مناسب در مرحله اول شما باید به سراغ کمپرسور دستگاه اسپیلت رفته و از نوع مدل کمپرسور آگاه شوید.

بهترین مارک کولر گازی دارای بهترین کمپرسور نیز هست.

کمپرسور قلب یک سیستم تراکمی است و بطور کلی دو عمل مهم را انجام می دهد :

·         متراکم کردن ماده سرد

·         با ایجاد اختلاف فشار در سیستم موجب گردش ماده سرمازا در سیکل می شود کمپرسور بخار سرد کم فشار با دمای کم را از طریق لوله کش ( برگشت ساکشن ) جذب کرده و پس از متراکم نمودن آن از طریق لوله رفت ( دیس شارژ ) با فشار و دمای باا به سمت کندانسور هدایت می کند.

 

انواع کمپرسورهای موجود در بازار

·         کمپرسور های سیلندر پیستونی ( کمپرسور رفت و برگشتی )

متراکم کننده آنها سیلندر و پیستون می باشد و سیلندر پیستونی معروف می باشد و به علت سادگی ساخت و نگهداری بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

از معایب کمپرسورهای پیستونی

·         کم شدن یا از بین رفتن فشار دهش یا کش کمپرسور

·         روغن پاشی کمپرسور

·         صدای بیش از حد داخل یا خارج کمپرسور

·         قفل کردن پیستون داخل سیلندر

·         ضعیف شدن سیم پیچ استارت

·         کمپرسور روتوری

در دو نوع معمولی و اینورتر دار که دارای 2 غلطک روی هک که مخالف هم کار می کنند یعنی زمانیکه اولی در حال مکش است دیگری در حال رانش است و از راندمان بالاتری برخوردار است.

·         کمپرسور چرخشی یا اسکرال

کمپرسورهاس اسکرال فاقد سوپاپ مکش و دهش می باشد و از دو صفحه چرخش متحرک و ثابت تشکیل شده و پس از ورود گاز از دو طرف صفحات به سمت مرکز آن هدایت شده و متراکم گردیده و از وسط صفحه خارج می گردد.

مقایسه راندمان کمپرسورها

کمپرسور روتوری از نظر تهویه مطبوع نسبت به کمپرسور اسکرال و پیستونی از راندمان بالاتری برخوردار است اما در استانهای گرمسیری و خشک مانند خوزستان صدق نمی کند و کمپررسورهای پیستونی و اسکرال راندمان بالاتری دارند و در این مناطق از کمپرسورهای روتوری استفاده نمی شود.

دو نوع کمپرسور در کولر گازی وجود دارد:

·         کمپرسور معمولی با دور ثابت

·         کمپرسور اینورتر با دور متغیر

در کولر گازی دور ثابت همیشه کمپرسور با حداکثر توان کار کرده و هر بار که خاموش و روشن می شود توان زیادی مصرف می کند اما در نوع اینورتر با دور متغیر بسته به دما و رطوبت محیط و همچنین دمای تنظیم شده توسط کنترل دستی دور کمپرسور تغییر می کند و فقط یک بار خاموش و روشن می شود در نتیجه چون با دور کم یا متوسط و یا دور بالا ( حداکثر توان ) کار کرده و اضافه خاموش و روشن نمی شود مصرف کمتر و صدای کمتری نیز تولید می کند.

پس برای انتخاب بهترین مارک کولر گازی مناسب باید:

·         توجه به طول کمپرسور و شرایط آب و هوایی منطقه توجه کرد.

·         مورد مهم از دستگاه های دارای اینوتر استفاده نمود چون تاثیر بسزایی در مصرف انرژی و راندمان خواهند د اشت و تحت تاثیر هیچ برندی قرار نگیرد و فقط دستگاه خود را با مشخصات فنی خریداری نمایید. کولری بخرید که صدای کمتری تولید کند. کم‌صداتر بودن باعث می‌شود هنگام مهمانی یا مهم‌تر از آن در حین خواب، محیط آرامی داشته باشید و از آن آرامش بگیرید. چطور می‌توان فهمید چه کولری کم‌صداتر است؟ خیلی ساده می‌توان به عدد دسی‌بل (db) کولر دقت کرد؛ کمتر بودن این شاخص به معنای کم‎صداتر بودن است. این عدد را همه‌ی سازنده‌ها در کاتالوگ محصولات خود عنوان می‌کنند.

شما عزیزان می توانید برای تعمیر کولر گازی خود و. ارائه دهنده ی بهترین خدمات به شما عزیزان است.

 

آردینی اوخو
دوشنبه 25 آذر 1398
بؤلوملر :

گالری

0 گؤروش
یازار:‌

نام شمیس ماخوذه از سریانی است و به معنی نور و روشنایی معنویست.

نگارخانه شمیس نیز با الهام از نام دکتر سیروس شمیسا، استاد ادبیات فارسی و نویسنده توانمند ایرانی ، در جهت تکریم فرهیختگان و ترویج هنر و ادب پارسی نامگذاری شده است.

سیروس شمیسا ( متولد رشت 1327 ) تحصیلات عالی خود را در شیراز در رشته پزشکی و سپس ادبیات فارسی شروع کرد و پس از آن وارد دوره دکتری ادبیات فارسی دانشگاه تهران شد و در سال 1357 از رساله خود به راهنمایی دکتر خانلری دفاع کرد. او در سال 1380 یکی از چهره های ماندگار ایران و مشاهیر ادبیات معاصر لقب گرفت و هم اکنون کتاب های او در بسیاری از دانشگاه های عالی ایران تدریس می شود.

محل نگارخانه نیز تا سال 1390 ، منزل و دفتر شخصی ایشان بوده است و بدون تغییرات و به همان شکل گذشته توسط مالک فعلی در اختیار گالری شمیس قرار گرفته است.

گالری

آموزش نقاشی

آموزش نقاشی بزرگسالان

طراحی کاراکتر

 

آردینی اوخو
دوشنبه 25 آذر 1398
بؤلوملر :